Dział Promocji i Marketingu
Zadania Działu Promocji i Marketingu:
1) prowadzenie zadań edukacyjnych, informacyjnych i promocyjnych,
2) inicjowanie i współorganizowanie akcji poboru krwi i kwalifikacji do Centralnego Rejestru Niespokrewnionych Potencjalnych Dawców Szpiku i Krwi Pępowinowej,
3) opracowywanie rocznego i miesięcznego harmonogramu terenowych akcji poboru krwi i kwalifikacji do CRNPDSiKP
4) prowadzenie i koordynacja działań promocyjnych we współpracy z Terenowymi Oddziałami, organizatorami akcji terenowych, instytucjami itp. w celu pozyskiwania nowych krwiodawców,
5) przygotowywanie stoisk promocyjnych/informacyjnych podczas imprez okolicznościowych,
6) prowadzenie mediów społecznościowych,
7) współpraca z partnerami,
8) prowadzenie dokumentacji - podziękowań, listów, rekomendacji, dyplomów,
9) prowadzenie korespondencji z instytucjami oraz organizatorami akcji honorowego krwiodawstwa,
10) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie: ilości pobranych i wydanych do lecznictwa donacji krwi i jej składników, wykorzystania mobilnego punktu poboru krwi, stanu magazynowego materiałów promocyjnych, działalności RCKiK do Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Centrum Krwi i Instytutu Hematologii i Transfuzjologii,
11) prowadzenie magazynów materiałów promocyjnych,
12) nadzorowanie realizacji umów z dostawcami zewnętrznymi dotyczących materiałów promocyjnych,
13) udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej narzędzi promocyjnych.
14) przygotowywanie wniosków o odznaczenia dla honorowych dawców krwi.