NCK
  • Główne
  • Telefony
  • NCK
  • ODS

Dział Promocji i Marketingu

Zadania Działu Promocji i Marketingu:

1)     prowadzenie zadań edukacyjnych, informacyjnych i promocyjnych,

2)     inicjowanie i współorganizowanie akcji poboru krwi i kwalifikacji do Centralnego Rejestru Niespokrewnionych Potencjalnych Dawców Szpiku i Krwi Pępowinowej,

3)     opracowywanie rocznego i miesięcznego harmonogramu terenowych akcji poboru krwi i kwalifikacji do CRNPDSiKP

4)     prowadzenie i koordynacja działań promocyjnych we współpracy z Terenowymi Oddziałami, organizatorami akcji terenowych, instytucjami itp. w celu pozyskiwania nowych krwiodawców,

5)     przygotowywanie stoisk promocyjnych/informacyjnych podczas imprez okolicznościowych,

6)     prowadzenie mediów społecznościowych,

7)     współpraca z partnerami,

8)     prowadzenie dokumentacji - podziękowań, listów, rekomendacji, dyplomów,

9)     prowadzenie korespondencji z instytucjami oraz organizatorami akcji honorowego krwiodawstwa,

10)   prowadzenie sprawozdawczości w zakresie: ilości pobranych i wydanych do lecznictwa donacji krwi i jej składników, wykorzystania mobilnego punktu poboru krwi, stanu magazynowego materiałów promocyjnych, działalności RCKiK do Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Centrum Krwi i Instytutu Hematologii i Transfuzjologii,

11)   prowadzenie magazynów materiałów promocyjnych,

12)   nadzorowanie realizacji umów z dostawcami zewnętrznymi dotyczących materiałów promocyjnych,

13)   udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej narzędzi promocyjnych.

14)   przygotowywanie wniosków o odznaczenia dla honorowych dawców krwi.

Partnerzy

facebook